MŚ nie dla Polaków

Brak komentarzy


Polska niestety przegrała dziś mecz z Ukrainą 0:1 o przedłużenie nadziei na awans do MŚ w Brazylii.

No i właśnie dziś moja nadzieja umarła. Wiedziałem przed tym meczem, że jest to mission impossible, ale jak prawdziwy kibic ślepo wierzyłem do końca. Niestety to co polska reprezentacja prezentuje w obecnym czasie jest za mało na to by znaleść się w światowej elicie.

Trzeba przyznać, że Polacy zagrali ambitnie i agresywnie, tylko że tak trzeba było grać przez całe eliminacje. Raziło mnie to jak nasi walili głową w mur próbując atakować Ukraińców. Nie było pomysłu jak rozegrać skuteczny atak, a jeśli już dochodzili do sytuacji to niestety piłka jakoś nie chciała wpaść do bramki. Jeszcze wiele pracy czeka ten zespół, by wreszcie zacząć dawać nam powody do radości.



Z tego obrotu sprawy napewno zadowolone jest ok 3/4 naszego narodu, którzy tak im tego życzyli tuż przed meczem. Naprawdę nie rozumiem skąd się bierze tyle nienawiści skoro my sami nic nie zrobiliśmy w życiu, żeby zaistnieć w sporcie. Ale widzę, iż 'hejterstwo' jest teraz w modzie ;)

Jestem bardzo ciekaw posunięć PZPN-u po tym przegranym meczu. Napewno jest wielki problem, ponieważ najlepsi polscy piłkarze właśnie nie zdołali wywalczyć awansu. Czy znajdzie się recepta na to jak wreszcie zbudować drużyne? Mam nadzieje, że tak. Zanim mój czas na tej ziemi się skończy chciałbym doczekać się jakiegoś sukcesu polskiej piłki :)

Osobiście jest mi bardzo przykro, że Mazurek Dąbrowskiego nie zabrzmi na brazylijskich stadionach, ale to jest nadal moja reprezentacja i będę cały czas wierzył, że coś się zmieni na dobre.

Według mnie duży szacunek należy się "garstce" naszych kibiców, którzy dali radę wstawić się na mecz. Udowodnili, że są jeszcze prawdziwi kibice w naszym kraju!

Teraz pozostał mecz na Wembley z Anglikami, którzy za wszelką cene będą się starali z nami wygrać, a my już możemy podejść do tego meczu na luzie. Może ten obrót sprawy pomoże nam zdobyć wreszcie ich twierdze. Pożyjemy - zobaczymy.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Blogi Sportowe