Okradzeni z nadziei na awans do MŚ

2 komentarze


Polska reprezentacja w boju o awans do MŚ zremisowała dzisiaj w Warszawie 1 : 1 z Czarnogórą. Gością pomagali sedziowie jak tylko mogli. Wyglądało to tak jakby liniowy przyleciał razem z nimi w jednym samolocie.
Jestem poprostu wściekły!!! Gdzie jest sprawiedliwość?! Jak tak wogóle może być, że sędzia liniowy macha tą swoją chorągiewką pokazując jakies spalone z palca wyssane w meczu o taką stawkę. Z tego co zauważyłem to pomylił się trzy razy, w tym 2 razy powinniśmy zdobyć bramki. Pierwszy raz kiedy to Sobota był faulowany w polu karnym, a drugi raz kiedy to Błaszczykowski strzelił prawidłową bramke w ostatniej minucie doliczonego czasu. Nie wiem jak Wy, ale ja poczułem się skrzywdzony, bezradny i aż kipiałem ze złości. W jednej minucie krzyczę z radości razem z żoną tak, że nawet umarły by się obudził, a za chwile poczułem się jakbym dostał w twarz!

Proszę nie zwalajmy jakiejś winy na zawodników bo naprawde się starali i widzę postępy. A poza tym dla mnie i tak wygrali!!! Jeśli by to ode mnie zależało to zostawiłbym Fornalika mimo niepowodzenia. Ci zawodnicy muszą mieć czas żeby się bardziej zgrać. Nie można robić ciągłej rotacji, jak to było do tej pory, bo to tylko pogarsza sprawę.
Żałuję tylko i ubolewam nad tym, że takie oszustwo sędziów jest tolerowane i nie można się od tego odwołać. Prawo powinno działać tak, że w takich sytuacjach komisja powinna decydować czy dana drużyna została skrzywdzona czy też nie. Jeśli tak to powinno się naprawiać błędy arbitrów, którzy ze wzrokiem mają na bakier. A jeszcze lepiej  wprowadzić monitoring!!!
Mam tylko wielką nadzieje, że nasz prezes Boniek nie zostawi tak tego. Nie bądzmy chłopcami do bicia, z którymi można sobie pogrywać!!!

2 komentarze :

  1. Z odgwizdaniem spalonego, zamiast faulu na Sobocie, to jest fakt, ale przy bramce Błaszczykowskiego był spalony (Mierzejewski nie trzymał linii i za bramkarzem stał nie wiadomo po co!!!).

    Sędzia z Holandii, a w Holandii podobno Polaków szykanują i nie lubią ... tak zapewne wielu sobie pomyśli.

    Fornalik powinien natychmiast odejść już po meczu z Mołdawią. Drużyna gra trzeci mecz tak samo. Im dłużej mecz trwa tym chaos coraz większy. Fatalna obrona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten post pisałem na gorąco po meczu i przyznaje się, że co do bramki Błaszczykowskiego to się pomyliłem. Ale jeśli chodzi o sytuacje z Sobotą definitywnie powinien być karny dla nas, a kto wie czy również nie czerwona karta za ten faul dla piłkarza z Czarnogóry. Ta pomyłka liniowego wypaczyła cały przebieg spotkania. Liniowy pomylił się jeszcze raz gdy bardzo obiecująco zapowiadała się akcja naszego zespołu. Tak nie może być!
      A Fornalik, tak jak już pisałem, moim zdaniem powinien zostać. Defensywa ciągle nie wygląda tak jak powinna, ale było widać poprawe gry. Kiedy ostatnio graliśmy tak poprawnie atak pozycyjny jak wczoraj?! Widać, że coraz bardziej się rozumieją, są młodzi i obiecujący zawodnicy, ale na większe efekty potrzeba trochę czasu. Trenerów odkąd pamiętam zmieniamy ciągle i jakie są tego efekty?

      Usuń

Blogi Sportowe