Arkadiusz Milik na fali

Brak komentarzy



W ostatnich meczach z Maltą i Grecją Arkadiusz Milik popisał się dwoma hattrickami w ramach eliminacji do Mistrzostw Europy U21. 

Hattrick przeciwko Malcie był pierwszym w jego karierze, tego samego dokonał w kolejnym meczu przeciwko Grekom. Jak stwierdził sam piłkarz:
"Moje dokonanie jest dość nietypowe, ale bardzo miłe dla mnie. Nie wiem czy jestem w najlepszej formie życiowej, ale napewno czuje się teraz bardzo dobrze."



Od czasu kiedy to Górnik Zabrze zdecydował się sprzedać naszego 19-letniego reprezentanta do Bayer 04 Leverkusen w grudniu 2012 za 3m euro, słuch o nim zaginął. Ale swoimi ostatnimi występami przypomniał nam dlaczego wcześniej był porównywany do Roberta Lewandowskiego lub też Włodzimierza Lubańskiego.

Po wtorkowym meczu w Krakowie nie krył zadowolenia ze swojego występu:
Dziennikarze powiedzieli mi, że gram lepiej niż Alvaro Morata z Realu Madryt. Ja strzeliłem 9 goli w eliminacjach a Morata ma na koncie 8. To bardzo miła sytuacja dla mnie, ponieważ wszyscy wiemy jaki on jest dobry. Ale jeśli chodzi o zespół to jestem realistą i wiem, że Hiszpania jest o wiele lepsza od Polski"
W naszej grupie Polska jest liderem z 5 punktami nad drugą Turcją, którzy rozegrali dwa mecze mniej. Dla Milika najważniejszym celem jest teraz zakwalifikowanie się naszej młodzieżówki na Mistrzostwa Europy oraz utrzymanie wysokiej formy. Ma również nadzieję, iż dobra gra w reprezentacji spowoduje, że trener FC Augsburga, gdzie obecnie gra na wypożyczeniu, obdarzy go większym zaufaniem.

Arkadiusz Milik zaczynał swoją przygodę z piłką w klubie Rozwój Katowice. Jako 16-latek był na testach w Evertonie i Tottenhamie, a po powrocie do Polski podpisał kontrakt z Górnikiem i jako 17-latek zadebiutował w ich barwach. W 38 występach strzelił 11 goli i Leverkusen zapragneło mieć go w swoich szeregach. Niestety przegrał rywalizacje z Stefanem Kiesslingiem o pierwsze miejsce w składzie i został wypożyczony do Augsburg. Milik nie kryje, że chciałby wrócić do Leverkusen. Jest pełen nadzieji, iż może się tak stać gdzy utrzyma swoją wysoką forme strzelecką.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Blogi Sportowe