Więcej wiadomości...

3 komentarze



Drodzy czytelnicy...

Chciałbym zaprosić Was również do mojego fanpage, gdzie będę starał się umieszczać więcej wiadomości i ciekawostek sportowych.

Mam nadzieję, że przyłączycie się do wspólnej dyskusji, wyrażania opinji na dane wydarzenia.

To Wy motywujecie mnie do dalszej pracy i dziękuję Wam za to.

Chętnych proszę o kliknięcie poniższą ikonę i polubienie na fanpage lub w prawej kolumnie bloga:


https://www.facebook.com/pages/Sport-Wed%C5%82ug-Mnie/473812062722537

3 komentarze :

  1. Z miłą chęcią subskrybuje nowy fun page :-) Mam nadzieję, że po nowym roku będzie okazja by napisać coś na temat kolejnych zwycięstw reprezentacji naszego kraju w meczach eliminacyjnych, bo nie ukrywam, że tego typu wiadomości czyta mi się najprzyjemniej :-) Życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kliknąłeś na fun page "lubie"? ;)
      Mam nadzieję, że nasza reprezentacja po przerwie zimowej nadal będzie na fali i będziemy mieli o czym pisać ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Bardzo fajny ten Twój fanpage, chętnie wejdę, żeby poczytać nowe informacje :)

    OdpowiedzUsuń

Blogi Sportowe