Van Persie chce zostać na Old Trafford

2 komentarze


Jak się okazuje Robin van Persie nie zamierza opuszczać klubu z Old Trafford. W oficjalnym wywiadzie oznajmił, iż czuje się tam szczęśliwy.


Holender postanowił wyjaśnić całe zamieszanie dotyczące jego osoby. Poprzez media ogłosił, że nie jest prawdą to, że po zakończeniu sezonu zamierza opóścić Manchester United.

"Nie mam nic przeciwko temu jeśli moja gra jest poddawana krytyce (...). Mogą rozmawiać o mojej grze 24/7 i na tym mi zależy. Wiele z tej kryrtyki może być prawdą. Więc nie mam nic przeciwko temu."

"Ludzie mówią coś jakby myśleli za mnie, robią założenia lub interpretują coś jakby byli mną. Kiedy ostatni raz sprawdzałem moja głowa wciąż była połączona z moim ciałem, więc tylko ja wiem co czuje i to nie jest to co ja lub fani ostatnio czytali."

"Prawdą jest, że jestem bardzo szczęśliwy w tym klubie. Podpisałem kontrakt na 4 lata i będe zachwycony, gdy będe mógł tu zostać nawet dłużej. Tak właśnie się czuje przez ten czas i wcale nie jest tak jak piszą media."

Napastnik Czerwonych Diabłów wyznał, iż ma bardzo dobry kontakt z kolegami z drużyny oraz trenerem Davidem Moyesem.

2 komentarze :

  1. Z Arsenalu też miał nie odejść...on będzie miał łatkę zdrajcy, a przecież pojawiły się głosy , że może wrócić do Arsenalu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Old Trafford atmosfera jest tak zła, że pewnie ta medialna wypowiedź van Persiego miała na celu odwrócenie uwagi całego świata od problemu jaki istnieje. Przecież jeszcze niedawno Holender skarżył się po przegranym meczu z Olympiacosem, że koledzy z boiska przeszkadzają mu w zdobywaniu goli...

      Usuń

Blogi Sportowe